Факти и хитрини

1. Симулиране на брой играчи в сингъл игра.


    * Работи в single player, open battle.net and TCP/IP games only.
    * Ползва се за да увеличим трудността, дропа на предмети и опит.


Как:
В игра напишете "/players X" (без кавичките), където X е номерът на желания брой играчи - 1 до 8. Ако е проработило ще разберете най-вече по кръвта на чудовищата.
След 1.10 има как да разбрете дали е проработило, защото би трябвало да изпише "Players have been set to X".

2. Ресистове Resistances в различните трудности:
Normal: 0 to all resistances
Nightmare: -50 to all resistances
Hell: -100 to all resistances

3. Не взимате опит от чудовища, които сте убили, но са вдигнати към живот повторно. Дават опит само първият път.

4. Докато тичате, melee чудовищата близо до вас, имат 95% шанс да ви уцелят. Ходейки, шансът си е стандартен, т.е от character level, monster level, и вашият defense.

5. По-тежко снаражение харчи повече стамина и намалява Run/Walk speed-а. Тоест ако носите Leather Armor или Ancient Armor.

6. Ethereal предметите не губят durability в наемниците ви. Използвайте по възможност такива за тяхно снаражение.

7. Стандарти за Nightmare и Hell игрите спрямо Normal.

Nightmare игри
:
чудовищата имат ниво +33
skill levels +3
Започват да имат immunities
Unique monsters взимат едно умение повече ( пр. Cursed)
Hell игри:
чудовищата имат ниво +66
skill levels +7
Unique monsters взимат две умения повече

8. Групи / Party
Party members делят опита от убииствата между всички тях, но този, който нанесе последният удар на чудовището взима 10% бонус опит.
Златото, което всеки един от членовете на групата вземе, се разделя по равно между всички играчи, които са в дадената земя.
Общият опит от убииството на чудовище е увеличен с 35%, когато член на групата е в същата земя. (под земя имаме предвид цялата- демек където и да е например в Cold Plains), и се дели между играчите и броят им.

9. Цени и продавачи. Цените, когато продаваме предмети в зависимост от нивото на игра е различно.

Цени:
Normal игри:
Act I: 5000 злато
Act II: 10,000 злато
Act III: 15,000 злато
Act IV:20,000 злато
Act V: 25,000 злато
Nightmare игри: 30,000 злато
Hell игри: 35,000 злато

Инвентара на продавач и асортимента, който продава се reset-ва когато сте сам в града и смените зоната и се върнете обратно.

Инвентара на продавача и силата на предметите, които продават те, зависят от трудността на играта и от актът, в който пазарувате.

Не получавате повече злато ако поправите предмета преди да го продадете.

10. Magic Find


    * Повече играчи в една игра не означава, че ще пуска повече уникални или зелени предмети, но означава, че ще пуска повече предмети, а така просто шансът от повечето предмети да имате повече уникални/зелени.
    * Нивото на героят по закон няма значение за дропа на предмети, но това не е изцяло истина. Истината е, че ако итем нивото (ilvl) е по-голямо от нивото на героят може и да е невъзможно да ви падне. Ако сте 60 ниво и се пак успявате да биете Пиндел, той няма да ви пусне Grandfather преди да станете  85 ниво.
    * Magic Find не засяга дропа на джевели и чармове.
    * Голямо мф увеличава дропа на жълти джевели( т.е шансът самият джевел да е жълт вместо син, а не повече като бройка).
    * Magic Find не увеличава дропа на руни по какъвто и да е начин
    * Magic Find не засяга Gamble/Хазарт по никакъв начин
    * Този, който нанесе последният удар, чудовището ще пусне спрямо неговият МФ.
    * Magic Find на наемник се добавя към вашият. Вие 300 мф , наемника 50 мф. Ако наемника нанесе последният удар то чудовището е убито с 350 мф.
Злато

Героят носи злато = 10,000 на ниво. Т.е 50 ниво герой може да носи в него 500,000 злато.
Златото в сташа също е базирано на нивото на героят по следният начин:

Level Max Gold in Stash
1-9 50,000
10-19 100,000
20-29 150,000
30 200,000
31 800,000
32-33 850,000
34-35 900,000
36-37 950,000
38-39 1,000,000
40-41 1,050,000
42-43 1,100,000
44-45 1,150,000
46-47 1,200,000
48-49 1,250,000
50-51 1,300,000
52-53 1,350,000
54-55 1,400,000
56-57 1,450,000
58-59 1,500,000
60-61 1,550,000
62-63 1,600,000
64-65 1,650,000
66-67 1,700,000
68-69 1,750,000
70-71 1,800,000
72-73 1,850,000
74-75 1,900,000
76-77 1,950,000
78-79 2,000,000
80-81 2,050,000
82-83 2,100,000
84-85 2,150,000
86-87 2,200,000
88-89 2,250,000
90-91 2,300,000
92-93 2,350,000
94-95 2,400,000
96-97 2,450,000
98-99 2,500,000
Non-random Areas
Някои от земите в диабло са винаги еднакви, тоест картите им не подлежат на промяна ( както знаем например Durance of Hate level 2, когато ходим за Мефисто без мапхак е найстина болка):
Та тези земи са :
Act I
Cave -Cold Plains
Forgotten Tower, level 5 (2 вариации)
Inner Cloister
Cathedral
Tristram
Catacombs, level 4
Act II
Some of the Palace levels
Duriel's lair
Act III
Kurast Causeway
Travincal
Sewer, level 2
Durance of Hate, level 3
Act IV
Chaos Sanctuary
Act V
Bloody Foothills
Nihlathak's Temple
Arreat Summit
Throne of Destruction
Worldstone Chamber
Смърт

Смърт -- загуба на Experience
В Nightmare игри, губите 5% от разликата между сегашният ти левъл и следващият. В Hell игри, губите 10% от тази разлика. Все пак ако умрете и успеете да си вземете трупа си връщате 75% от изгубеният experience.
Смърт -- загуба на Злато
Когато умрете, губите процент от общото злато, което имате (това, което има в героят + сташа). Това е равно на левъла на героя, но не надвишава 20%. В сингъл не се губи злато от сташа, и 500 злато на ниво на герой се предопределя от наказанието.
При hardcore губите ... всичко :)
Чармовете и техните представки и наставки / Magic Suffix and Prefix
Small charms
Small Charms - Magic Prefixes

Stout +1-8 Defense
Burly +15-20 Defense
Stalwart +20-30 Defense
Red +1 To Minimum Damage
Jagged +1 To Maximum Damage
Rugged +4-16 Max Stamina
Bronze +2-12 To Attack Rating
Iron +13-24 To Attack Rating
Steel +25-36 To Attack Rating
Fine +10-20 To Attack Rating, +1-3 To Maximum Damage
Lizard's +1-7 Mana
Snake's +8-12 Mana
Serpent's +13-17 Mana
Shimmering All Resistances +3-5%
Azure Resist Cold +3-5%
Lapis Resist Cold +6-7%
Cobalt Resist Cold +8-9%
Sapphire Resist Cold +10-11%
Crimson Resist Fire +3-5%
Russet Resist Fire +6-7%
Garnet Resist Fire +8-9%
Ruby Resist Fire +10-11%
Tangerine Resist Lightning +3-5%
Ocher Resist Lightning +6-7%
Coral Resist Lightning +8-9%
Amber Resist Lightning +10-11%
Beryl Resist Poison +3-5%
Viridian Resist Poison +6-7%
Jade Resist Poison +8-9%
Emerald Resist Poison +10-11%
Snowflake +1-2 Minimum and +2-4 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Shivering +3-4 Minimum and +5-8 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Boreal +5-7 Minimum and +9-14 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Hibernal +8-10 Minimum and +15-20 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Ember +1 Minimum and +2-3 Maximum Fire Damage
Smoldering +2-3 Minimum and +4-10 Maximum Fire Damage
Smoking +4-9 Minimum and +11-19 Maximum Fire Damage
Flaming +10-19 Minimum and +20-29 Maximum Fire Damage
Static +1 Minimum and +6-11 Maximum Lightning Damage
Glowing +1 Minimum and +12-24 Maximum Lightning Damage
Arcing +1 Minimum and +25-43 Maximum Lightning Damage
Shocking +1 Minimum and +44-71 Maximum Lightning Damage
Septic +15 Poison Damage Over 3 Seconds
Foul +50 Poison Damage Over 4 Seconds
Toxic +100 Poison Damage Over 5 Seconds
Pestilent +175 Poison Damage Over 6 Seconds
Small Caharms - Magic Suffixes

Craftsmanship +1 To Maximum Damage
Balance 5% Fast Hit Recovery
Greed 5-10% More Gold
Fortune 3-5% Better Chance Of Getting Magic Items
Good Luck 6-7% Better Chance Of Getting Magic Items
Life +5-10 Life
Sustenance +11-15 Life
Vita +16-20 Life
Strength +1-2 To Strength
Dexterity +1-2 To Dexterity
Inertia 3% Faster Run/Walk
Blight +6 Poison Damage Over 3 Seconds
Venom +15 Poison Damage Over 4 Seconds
Pestilence +25 Poison Damage Over 5 Seconds
Anthrax +50 Poison Damage Over 6 Seconds
Frost +1 Minimum and +2 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Icicle +2 Minimum and +3-4 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Glacier +3 Minimum and +5-6 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Winter +4-5 Minimum and +7-9 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Flame +1 Minimum and +2 Maximum Fire Damage
Fire +2 Minimum and +3-4 Maximum Fire Damage
Burning +3-4 Minimum and +5-8 Maximum Fire Damage
Incineration +5-7 Minimum and +9-13 Maximum Fire Damage
Shock +1 Minimum and +3-6 Maximum Lightning Damage
Lightning +1 Minimum and +7-10 Maximum Lightning Damage
Thunder +1 Minimum and +11-18 Maximum Lightning Damage
Storms +1 Minimum and +19-28 Maximum Lightning Damage
Large Charms
Large Charms - Magic Prefixes

Stout
+2-12 Defense
Burly
+13-30 Defense
Stalwart
+30-60 Defense
Red
+1 To Minimum Damage
Sanguinary
+2 To Minimum Damage
Jagged
+1 To Maximum Damage
Forked
+2 To Maximum Damage
Rugged
+8-32 Maximum Stamina
Bronze
+4-25 To Attack Rating
Iron
+39-51 To Attack Rating
Steel
+52-77 To Attack Rating
Fine
+10-20 To Attack Rating +1-3 To Maximum Damage
Sharp
+21-48 To Attack Rating +4-6 To Maximum Damage
Lucky
1-6% Better Chance Of Getting Magic Items
Lizard's
+2-12 Mana
Snake's
+13-23 Mana
Serpent's
+24-34 Mana
Shimmering
All Resistances +3-8%
Azure
Cold Resist +4-7%
Lapis
Cold Resist +8-10%
Cobalt
Cold Resist +11-12%
Sapphire
Cold Resist +13-15%
Crimson
Fire Resist +4-7%
Russet
Fire Resist +8-10%
Garnet
Fire Resist +11-12%
Ruby
Fire Resist +13-15%
Tangerine
Lightning Resist +4-7%
Ocher
Lightning Resist +8-10%
Coral
Lightning Resist +11-12%
Amber
Lightning Resist +13-15%
Beryl
Poison Resist +4-7%
Viridian
Poison Resist +8-10%
Jade
Poison Resist +11-12%
Emerald
Poison Resist +13-15%
Septic
+10 Poison Damage Over 3 Seconds
Foul
+30 Poison Damage Over 4 Seconds
Toxic
+90 Poison Damage Over 5 Seconds
Pestilent
+175 Poison Damage Over 6 Seconds
Snowy
+2-3 Minimum and +3-5 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Shivering
+4-5 Minimum and +6-10 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Boreal
+6-10 Minimum and +11-20 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Hibernal
+11-15 Minimum and +21-30 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Ember
+1 Minimum and +2-3 Maximum Fire Damage
Smoldering
+2-3 Minimum and +4-12 Maximum Fire Damage
Smoking
+4-9 Minimum and +13-27 Maximum Fire Damage
Flaming
+10-27 Minimum and +28-43 Maximum Fire Damage
Static
+1 Minimum and +5-9 Maximum Lightning Damage
Glowing
+1 Minimum and +10-26 Maximum Lightning Damage
Arcing
+1 Minimum and +27-58 Maximum Lightning Damage
Shocking
+1 Minimum and +59-90 Maximum Lightning Damage
Large Charms - Magic Suffixes

Craftsmanship
+1 To Maximum Damage
Quality
+2 To Maximum Damage
Dexterity
+2-5 To Dexterity
Balance
8% Faster Hit Recovery
Greed
+5-22% Extra Gold From Monsters
Life
+6-15 Life
Sustenance
+16-25 Life
Vita
+26-35 Life
Strength
+2-5 Strength
Inertia
5% Faster Run/Walk
Blight
+6 Poison Damage Over 3 Seconds
Venom
+15 Poison Damage Over 4 Seconds
Pestilence
+25 Poison Damage Over 5 Seconds
Anthrax
+50 Poison Damage Over 6 Seconds
Frost
+1 Minimum and +2-3 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Icicle
+2 Minimum and +4-5 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Glacier
+3 Minimum and +6-8 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Winter
+4-6 Minimum and +9-12 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Flame
+1 Minimum and +2 Maximum Fire Damage
Fire
+2 Minimum and +3-5 Maximum Fire Damage
Burning
+3-5 Minimum and +6-11 Maximum Fire Damage
Incineration
+6-10 Minimum and +12-17 Maximum Fire Damage
Shock
+1 Minimum and +3-5 Maximum Lightning Damage
Lightning
+1 Minimum and +6-13 Maximum Lightning Damage
Thunder
+1 Minimum and +14-25 Maximum Lightning Damage
Storms
+1 Minimum and +26-38 Maximum Lightning Damage
Grand Charms
Grand Charms - Magic Prefixes

Stout / Burly
+3-12 Defense / +13-30 Defense
Stalwart
+33-100 Defense
Red / Bloody

+1 To Minimum Damage / +3 To Minimum Damage
Sanguinary
+2 To Minimum Damage
Jagged / Forked
+1 To Maximum Damage / +2 To Maximum Damage
Serrated
+3 To Maximum Damage
Rugged
+12-50 Maximum Stamina
Bronze / Iron
+6-42 To Attack Rating / +43-87 To Attack Rating
Steel
+88-132 To Attack Rating
Fine
+10-48 To Attack Rating +1-6 Maximum Damage
Sharp
+49-76 To Attack Rating +7-10 Maximum Damage
Lucky
+1-12% Better Chance Of Getting Magic Items
Lizard's
+3-20 Mana
Snake's
+21-39 Mana
Serpent's
+40-59 Mana
Shimmering
All Resistances +3-15%
Azure
Resist Cold +7-15%
Lapis
Resist Cold +16-20%
Cobalt
Resist Cold +21-25%
Sapphire
Resist Cold +26-30%
Crimson
Resist Fire +7-15%
Russet
Resist Fire +16-20%
Garnet / Ruby

Resist Fire +21-25% / Resist Fire +26-30%
Tangerine
Resist Lightning +7-15%
Ocher / Coral
Resist Lightning +16-20% / Resist Lightning +21-25%
Amber
Resist Lightning +26-30%
Beryl
Resist Poison +7-15%
Viridian
Resist Poison +16-20%
Jade
Resist Poison +21-25%
Emerald
Resist Poison +26-30%
Fletcher's
+1 Amazon Bow and Crossbow Skills
Acrobat's
+1 Amazon Passive Skills
Harpoonist's
+1 Amazon Javelin and Spear Skills
Burning
+1 Sorceress Fire Skills
Sparking
+1 Sorceress Lightning Skills
Chilling
+1 Sorceress Cold Skills
Hexing
+1 Necromancer Curses
Fungal
+1 Necromancer Poison and Bone Spells
Graverobber's
+1 Necromancer Summoning Spells
Lion Branded
+1 Paladin Combat Skills
Captain's
+1 Paladin Offensive Auras
Preserver's
+1 Paladin Defensive Auras
Expert's / Fanatic

+1 Barbarian Combat Skills / +1 Barbarian Combat Masteries
Sounding
+1 Barbarian Warcries
Trainer's
+1 Druid Summoning
Spiritual
+1 Druid Shapeshifting
Nature's
+1 Druid Elemental
Entrapping
+1 Assassin Traps
Mentalist's
+1 Assassin Shadow Disciplines
Shogukusha's
+1 Assassin Martial Arts
Septic
+5 Poison Damage Over 3 Seconds
Foul
+15 Poison Damage Over 4 Seconds
Toxic
+50 Poison Damage Over 5 Seconds
Pestilent
+100 Poison Damage Over 6 Seconds
Snowy
+1 Minimum and +2-3 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Shivering
+2-4 Minimum and +4-8 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Boreal
+5-7 Minimum and +9-15 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Hibernal
+8-13 Minimum and +16-25 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Ember
+1 Minimum and +2-3 Maximum Fire Damage
Smoldering
+2-3 Minimum and +4-7 Maximum Fire Damage
Smoking
+4-7 Minimum and +8-19 Maximum Fire Damage
Flaming
+8-18 Minimum and +20-36 Maximum Fire Damage
Static
+1 Minimum and +4-5 Maximum Lightning Damage
Glowing
+1 Minimum and +6-17 Maximum Lightning Damage
Arcing
+1 Minimum and +18-44 Maximum Lightning Damage
Shocking
+1 Minimum and +45-79 Maximum Lightning Damage
Grand Charms - Magic Suffixes

Craftsmanship
+1 To Maximum Damage
Quality / Maiming
+2 To Maximum Damage / +3-4 To Maximum Damage
Dexterity
+3-6 To Dexterity
Balance
12% Faster Hit Recovery
Greed
10-40% Extra Gold From Monsters
Life / Sustenance
+5-20 Life / +21-35 Life
Vita
+36-50 Life
Strength
+3-6 To Strength
Inertia
7% Faster Run/Walk
Blight
+6 Poison Damage Over 3 Seconds
Venom
+15 Poison Damage Over 4 Seconds
Pestilence
+25 Poison Damage Over 5 Seconds
Anthrax
+50 Poison Damage Over 6 Seconds
Frost
+1 Minimum and +2 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Icicle
+2 Minimum and +3-4 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Glacier
+3 Minimum and +5-7 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Winter
+4-6 Minimum and +8-11 Maximum Cold Damage - 1 Second Duration
Flame
+1 Minimum and +2 Maximum Fire Damage
Fire
+1-2 Minimum and +3 Maximum Fire Damage
Burning
+2-3 Minimum and +4-7 Maximum Fire Damage
Incineration
+4-7 Minimum and +8-14 Maximum Fire Damage
Shock
+1 Minimum and +2-3 Maximum Lightning Damage
Lightning
+1 Minimum and +4-7 Maximum Lightning Damage
Thunder
+1 Minimum and +8-21 Maximum Lightning Damage
Storms
+1 Minimum and +22-33 Maximum Lightning Damage
Gamble
Хазарт / Gambling

Във всеки Акт, един от персонажите предлага хазартна игра. При избиране на опция Gamble, ще видите инвентар с предмети. Особеното е, че те не са идентифицирани. Всеки предмет има различна цена. Ако изберете да го купите, в момента, в който той стане ваш, предметът се идентифицира и можете да видите какво всъщност сте купили.

Предметите, които се генерират при хазартна игра, са от -5 до +4 левъла около този на героя ви. като най-малкия левъл предмет който можете да получите е 5. Важно е да се отбележи, че левъла на предмета и неговото изискване на левъл за носене (Required Level) са две различни неща.

При хазартна игра, не можете да видите точния левъл на предмета, това което виждате като такъв се изчислява по специфична формула, както и афиксите, които той може да получи при Gamble. Например: древните брони имат качествен левъл 40, което означава, че можете да ги видите в полето за хазартни предмети като левъл 36.

Хазарт

Определени предмети получават висок качествен левъл произволно и когато това стане, дори ако героя ви да е нисък левъл, вероятността да получите предмет с високи афикси е много голяма.

Предметите, които получавате варират от най-разпространените, до най-рядко срещаните: Magic, Rare, Set, Unique и Exceptional. Шансът за уникален предмет е 1 на 2 000 (0,05%), а шансът за сетов предмет е 1 на 1000 (0,10%). Шансът да се падне рядък предмет е 1 на 10 (10%), а за магически предмет е около 1 на 1,1 (89,85%).

Шансовете за другите типове предмети са:

Exceptional:     pV = max{0%, (ilvl − qlvlV) * 0.9% + 1%}

Еlite:    pE = max{0%, (ilvl − qlvlE) * 0.33% + 1%}

    pE/pV = вероятност

    ilvl = clvl (-5 to +4)

    qlvl = гарантиран качествен левъл на основния предмет (т.е. 33 за Demonhide gloves)

    * Предимно ще получавате Магически предмети, които може и да си струват, но може и да не струват (това е хазарт)
    * Всички предмети, с които можете да играете хазартно, изглеждат по един и същи начин, дали са уникални, сетови или елитни, можете да разберете след като ги купите.
    * С Хазартните игри, можете да харчите златото си на високи нива на трудност (Nightmare и Hell) и ви дава добър шанс да се сдобиете с рядък предмет, ако имате късмет. С хазартна игра, можете да получите пръстени и амулети, които трудно падат от чудовища.
    * Купуването на всички предмети наведнъж, значително увеличава шанса ви да се сдобиете с добър предмет.
    * Предметите се създават, в момента в който изберете Gamble бутона на персонаж от играта.
    * Можете да reset - нете екрана с предметите, като  излезете от текущия и пак изберете Gamble. Можете да правите това бързо, докато не се появят специфични типове предмети, за които искате да играете.
    * Колкото по-висок левъл е героя ви, толкова повече суфикси и префикси ще получават предметите, които купувате хазартно.
    * Цената за хазарт расте правопропорционално на левъла на героя ви.
    * Magic Find няма значение за хазартната игра.
    * Броят на играчите в игра и техните левъли нямат значение за хазарта.

Основни левъли на предметите:

Левъла на предмета има значение при хазартна игра, няма как да видите предмети в хазартния екран, докато левъла на героя ви не е в интервала +5 <-> -4 нива от левъла на съответния предмет.
Списък на основните предмети и левълите им. За да разберете какъв левъл трябва да е героя ви за да може да играе за такива предмети, формулата е следната:

ЛЕВЪЛ НА ПРЕДМЕТА минус ЧЕТИРИ равно ЛЕВЪЛ НА ГЕРОЯ ВИ

Забележка: Предмети, които не влизат в списъка по-долу, не могат да бъдат изкарани с хазарт.

- Левъл 1  - Amulet, Ring, Club, Short Sword or Bow, Cap, Quilted Armor, Buckler, Javelin, Katar

- Левъл 2  - Throwing Knife

- Левъл 3  - Hand Axe, Dagger, Leather Armor, Leather Gloves, Boots, Sash

- Левъл 4  - Spiked Club

- Левъл 5  - Scimitar, Spear, Bardiche, Hunter's Bow, Skull Cap, Hard Leather Armor, Small Shield

- Левъл 6  - Large Axe, Light Crossbow

- Левъл 7  - Axe, Throwing Axe, Heavy Gloves, Heavy Boots, Light Belt

- Левъл 8  - Mace, Sabre, Long Bow, Studded Leather

- Левъл 9  - Dirk, Trident, Wrist Blade

- Левъл 10- Pilum, Two-Handed Sword

- Левъл 11- Falchion, Crystal Sword, Voulge, Helm, Ring Mail, Large Shield, Spiked Shield

- Левъл 12- Broad Axe, Composite Bow, Chain Gloves, Chain Boots, Hatchet Hands, Belt

- Левъл 13- Balanced Knife, Claws, Double Axe, Morning Star, Scale Mail

- Левъл 15- Broad Sword, Scythe, Crossbow, Full Helm, Chain Mail, Kite Shield, Short Spear, Cestus

- Левъл 16- Balanced Axe, Brandistock

- Левъл 17- Battle Axe, Claymore, Kris

- Левъл 18- Short Battle Bow, Breast Plate

- Левъл 19- Military Pick, Flail, Mask, Bone Shield

- Левъл 20- Long Sword, Spetum, Splint Mail, Light Gauntlets, Light Plated Boots, Heavy Belt

- Левъл 21- Maul, Giant Sword, Poleaxe, Blade Talons

- Левъл 22- Tower Shield, Bone Helm

- Левъл 23- Great Axe, Blade, Long Battle Bow, Great Helm, Glaive

- Левъл 24- Bastard Sword, Pike, Heavy Crossbow, Plate Mail, Scissors Katar, Circlet

- Левъл 25- War Axe, War Hammer

- Левъл 27- Giant Axeq, War Sword, Flamberge, Short War Bow, Gauntlets, Greaves, Plated Belt

- Левъл 28- Field Plate

- Левъл 29- Halberd, Crown, Throwing Spear

- Левъл 30- Gothic Shield

- Левъл 31- Long War Bow

- Левъл 32- Great Maul, Gothic Plate

- Левъл 33- Great Sword, Repeating Crossbow

- Левъл 34- War Scythe

- Левъл 35- Light Plate

- Левъл 37- Full Plate Mail

- Левъл 40- Ancient Armor

- Левъл 52- Coronet